Μια ακόμα αληθινή ιστορία που μας ήρθε στο e-mail μας (με τα στοιχεία του επιβάτη να έχουμε ως FONH στην διάθεση μας) δημοσιεύουμε. Βγάλτε εσείς τα συμπεράσματα.
“Γεια σας αξιότιμοι δημοσιογράφοι ονομάζομαι Αντώνης Χ και είναι από την Θεσσαλονίκη. Ωραία η παρέμβαση σας για το Τραμ Θεσσαλονίκης, αλλά για δείτε ένα λειτουργικό πρόβλημα που υπάρχει στο Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης. Και πρόσφατα ανακαινισμένο τρομάρα τους.
Ερχόμουν βράδυ με πτήση από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη. Με το που φτάνω στο Αεροδρόμιο διαπιστώνω πως δεν μου έχουν μείνει ψιλά στο πορτοφόλι μου. Ήταν 05.45 το πρωί και ήθελα να πάρω το νυκτερινό λεωφορείο που φτάνει μέχρι και τα ΚΤΕΛ. Με το ταξί αυτή η απόσταση θα μου κόστιζε πολλά χρήματα.
Βρίσκω την στάση κάτω και αμέσως διαπιστώνω πως δεν έχω χρήματα για να πάρω το εισιτήριο. 2.00 ευρώ είναι η τιμή του εισιτηρίου, όμως ότι χρήματα είχα, ήταν στις πλαστικές κάρτες τραπέζης. Από ψιλά, μηδέν, ούτε και χαρτονομίσματα. Τι κάνω τώρα? Κοντά στην στάση υπήρξε ένα γκισέ του ΟΑΣΘ που πουλούσε εισιτήρια, αλλά ήταν κλειστό.
Επειδή ήταν ξημερώματα Σαββάτου ένας οδηγός λεωφορείου μου είπε ότι ίσως θα ανοίξει αργά, αλλά και μπορεί και να μην ανοίξει. Μέσα στο λεωφορείο μου είπαν πως θέλει κέρματα για να βγάλω στο μηχάνημα εισιτήριο και δεν δίδει ρέστα.
Τι ειρωνεία? Οι λογιστές μας λένε να χρησιμοποιούμε κάρτες για τις αγορές μας. Όταν ήρθε το λεωφορείο αναγκάστηκα και μπήκα χωρίς να πληρώσω. Ήθελα να πληρώσω αλλά έγινα ένας ακόμα τζαμπατζης. Όμως, μπορείτε να μου πείτε τι άλλο να έκανα?Σας ευχαριστώ”.
Απάντηση FONH: Είναι λογικό κύριε να βρισκόσασταν σε αδιέξοδο. Θα έπρεπε αυτά τα μικρά μαγαζάκια εστίασης που εξωτερικά διανυκτερεύουν στο Αεροδρόμιο, να πουλάνε εισιτήρια του ΟΑΣΘ και να μπορείτε να πληρώνετε με POS. Αλλά και να ανοίγει κάθε μέρα το πρωί το γκισέ του ΟΑΣΘ.